Sunday, November 20, 2011

Kau orang memang d'best...... muaahhh!!!!

Lin & Maz....
meh la tengok pic kita kat sini...
luv u all....
hehehehe..... comel tak kita?
vouge gitu kan.... ni kalau ada sape2 baca statement mak ni confirm muntah darah nok...
mak peduli apa kan.... janji happy.... huhuhu...
aku memang geram la ngan kau lin..... badan kau tu still maintain giler.... jeles tahap gaban ko.... anak dh nk masuk empat tu.... jeles...jeles... turunkan la sikit ilmu kat aku ni... hehehhee....

Ni lagi sorang kawan aku yang maintain lawa selalu.... tapi tu la kan.... ko bukannya kawan ngan aku pun masa kat sekolah dulu kan... hehehe.... betul tk maz... tak sangka plak aku kau ni best giler....

Duduk borak ngan korang start kul 4 ptg sampai 7 lbh tu... aku masih rasa tk nk balik je... korang rasa mcm tu tak?.... ramai jugak nama kawan2 kita termasuk dalam sessi penyedap rasa kan... hehehe.... jgn marah ye sesapa yang terlibat secara tak langsung tu... cuma mengenang kisah lama... pak we lama.... opssss.... hehehe.... tersebut la pulak.... mcm la glemer sgt masa sekolah dulu kan...

  ha..... cuba teka aku tgh on line ngan sape ni.... hehhe.... ada ler... ko berdua je yg tau kan..... simpan rahsia kerajaan ni tau....

ha..ha...ha.... aku tau apa korang tgh buat tu.... jaga2.... rahsiamu rahsiaku jua.... hehhehe..... enjoynye kita kan.... rasa mcm dolu2 la pulak...
Indahnya zaman persekolahan memang tk bleh nk lupa... byk sgt kenangan yg kita tinggalkan.... paling sakit bila tk dpt merialisasikan impian... lagi2 dgn org yg kita suka.... boleh ke pusingkan semula masa silam?.... atau..... mulakan yg baru je.... emmm... entah la....

Kita jumpa ni 19/11/2011 kan lin.... isk.... camera kau salah rekod la baby.... nape jd mcm tu ek?.... tk pe ler... janji kita ingat tarikh keramat tu cukup la.... untuk kita2 aje.... hehee.... apa2 pun yg penting happy!!!!!!


Pose maut tu...... hehehehe

Ok ler.... nnt senang2 kita cerita lg ek... apa2 pun thanks to baby alin ngan laling maz... sanggup luangkan masa meroyan gitu.... hehehe......
babai dulu la ye.... nk tido ni...
muaaahhhh!!!!

1 comment: