Wednesday, March 16, 2011

2011... Membuka lembaran baru....

2011..... walaupun baru 2 bulan setengah dari catatan ini ditulis.... tapi... byk yang berlaku dalam hidup aku.... 4/1/2011... menempa sejarah bila aku mula bekerja semula selepas 10 tahun menjadi suri rumahtangga.... memang sesuatu yang baru.... rasa mcm tk percaya pun ada... ingatkan aku akan terus duduk rumah sampai ke tua.... rupa2nya tak....
hemmm... tak tau nk cakap mcmana.... rasa seronok pun ada... tp yg lebihnya penat la.... selalu enjoy... tp sekarang semuanya terkejar2... 10 tahun meninggalkan bidang engineering... dan sekarang buat balik keje tu... huhuhu.... haru betul.... suami aku la selalu menjadi mangsa.... byk yg aku kena belajar balik.... tp tak pe.... kalau tak mcm tu... tk keje la aku sampai bila2...

itu pasal kerja... pasal anak2 aku pulak.... bagus jugak aku keje... nampak diaorang lbh berdikari.... lagi2 si aleif... tk la manja sangat.... ameera dan ameir pun dh pandai uruskan diri sendiri... kalau tak dulu... sikit2 ibu.... asyik bergantung hidup kat aku je.... biasa la... sesuatu yang kita buat tu ada baik dan ada buruknya.... tengokla mcmana kita handle masalah tu...
bulan empat ni pulak aku nk melancong ke shanghai cina.... terima kasih pada hubby aku yg sudi buang duit bebyk bwk kami semua makan angin.... hehehe....

No comments:

Post a Comment